FANDOM

I Weed - Silver Fangs sonRedigera

AniméRedigera

Heuler är följeslagare till Jerome, tillsammans med North, Robert och Rocca, och jagar monstret monstret. De kommer till Ôu där de möter Weed och de andra. Efter att North och Smith dött så springer Jerome, Rocca och Heuler för att locka i väg honom. Robert anfaller först och följs av Rocca då de biter för att göra hål i monstrets bröst. Heuler är efter Rocca och går samma öde till mötes.

MangaRedigera

Heuler är Jeromes andrehanne och en av de som jagar monstret tillsammans med North, Robert och Rocca. I sitt jagande kommer de till Ôu, och möter Weed och de andra. När Ken tänker anfalla hoppar Heuler emellan, men Weed drar ner honom. Då det visar sig vara ett missförstånd, lämnar de Ôus krigare ifred, men de följer efter dem. De hoppar över ravinen, och Heuler räddar Merr då han håller på att falla. Efter att North och Smith dött och monstret kommit ut ur Huggtanden, så anfaller först Robert som följs av Rocca och dödas för att göra hål i monstrets bröst för att komma åt hjärtat. Efter dem gör Heuler sitt drag, och går samma öde till mötes.