FANDOM

I Silver Fang - Gin StjänfallRedigera

Hazuki är en av de fyra Mutsu generalerna tillsammans med sina bröder Kisaragi, Uzuki och Minazuki. När Terry och hans och två plutoner till kommer för att be om hjälp att slåss mot Akakabuto dödar de dem som inte går med i deras flock. Terry och några fler går med, och de låter en skadad Kurobê ge sig av. När Moss och hans flock kommer omringar de dem och ger dem samma val som Terrys flock fick. När Ben kommer och Moss och flocken försöker springa upp så hoppar Hazuki på dem så att de inte kommer upp. Men då de hör att Kisaragi slåss, kommer de till hans hjälp mot Terry. Men då Terry nu är blind behöver de inte göra mycket, och han blir dödad av björnar. Och en strid börjar då Gin kommer till Bens undsättning. Sedan, när björnarna visar upp Terry som de begravt, slår de två flockarna ihop sig mot björnarna och Hazuki är med i kampen mot Akakabuto.

I Weed - Silver Fangs sonRedigera

I en tillbakablick som Smith berättar, om Mutsu generalerna med Smith slogs mot tvåhundra hundar innan Gin kom och räddade dem. Kanske han dog där.